Reklamácia a Problémy s objednávkou

Ako postupovať pri vrátení / reklamácii

Vrátanie cez systém Retino (nižše)

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.

  • Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru 
  • Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:

       Textilomanie s.r.o., depo 123Kurier, Gogoľova 326/18, 851 01 Petržalka.

  • Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci. 

Maximálna parametre podaných zásielok:
  • Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg

Reklamácia cez systém Retino (nižše)

Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:

  • Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Tovar prišiel poškodený
  • V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka neprišla kompletná
  • Bol s tovarom iný problém? Vyberte: Reklamácia

    Prosím, počkajte na návrh riešenia
    vašej požiadavky.

Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 2 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.