Reklamácia a Problémy s objednávkou
Ako postupovať pri vrátení / reklamácii
Vrátanie cez systém Retino (nižše)
Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.
- Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru
- Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:
Scandishop s.r.o., depo SDS, Vajnorská ulica 127/C, 836 05 Bratislava
- Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci.
Maximálna parametre podaných zásielok:
- Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg
Reklamácia cez systém Retino (nižše)
Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:
- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Tovar prišiel poškodený
- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka neprišla kompletná
- Bol s tovarom iný problém? Vyberte: Reklamácia
Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.
Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 2 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.